8 λόγοι για ανακαίνιση μέσα στην κρίση

8 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ  8 λόγοι για ανακαίνιση

Μήπως ήρθε ο καιρός να γυρίσετε σελίδα με μια ανακαίνιση στο οπτικό σας κατάστημα και να ξαναδώσετε ζωντάνια και «φως» στην επιχείρησή σας? Ένας από τους πιο εύκολους και οικονομικούς τρόπους για να αλλάξει κανείς το στυλ και τη διάθεση του καταστήματός του είναι το βάψιμο των τοίχων. Τα χρώματα, έχουν την ικανότητά τους να αλλάζουν το χώρο, τη διάθεση αλλά και την ίδια τη ζωή. Παρόλα αυτά, θα ήταν αρκετή μια τόσο μικρή αλλαγή για να προσελκύσει νέους πελάτες? Ο μεγάλος ανταγωνισμός στον χώρο των οπτικών καθιστά αναγκαίο τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης, τόσο τεχνολογικά, όσο και αισθητικά.
Οι περισσότεροι οπτικοί αναρωτιούνται αν αξίζει τον κόπο να κάνουν μια ανακαίνιση. Το θεωρούν χάσιμο χρόνου και χρήματος. Με μια δεύτερη σκέψη γίνεται αντιληπτό ότι δεν είναι έτσι. Βασική επιδίωξη είναι η επαφή και η επικοινωνία με τον πελάτη σε επίπεδο προσωπικό. Οι επιλογές γίνονται έπειτα από διερεύνηση των προτιμήσεων αλλά και των αναγκών του καθενός, προσαρμοσμένες πάντα στα οικονομικά πλαίσια που ορίζονται. Παρόλα αυτά ο χώρος που περιβάλει όλες αυτές τις δραστηριότητες είναι αναγκαίο να είναι ένα σύγχρονο οπτικό κατάστημα διότι:
1. Με τον πέρασμα των χρόνων οι ανάγκες ενός καταστήματος αλλάζουν. Η διαρρύθμιση και η διάταξη των χώρων είναι πιθανό να μην είναι λειτουργική και να πρέπει να γίνουν ριζικές τροποποιήσεις και επεκτάσεις ώστε να επιτευχθεί η εργονομική ανανέωση του χώρου.

2. Τα έπιπλα με τον καιρό φθείρονται, αν τα χτυπάει ο ήλιος μπορεί να ξεθωριάζουν, μπορεί ακόμα να έχουν υποστεί και ζημιές. Επίσης είναι πιθανό η οργάνωσή τους να μην εξυπηρετούν τον οπτικό. Η δυνατότητα τακτοποίησης με τάξη όλων των εργαλείων στις κατάλληλες θέσεις με εύκολη πρόσβαση για χρήση βοηθάει στην γρήγορη και καλύτερη εξυπηρέτηση. Η μερική ή ολοκληρωμένη αντικατάστασή τους έπειτα από έναν λεπτομερή εργονομικό σχεδιασμό ώστε να είναι λειτουργικά και καλαίσθητα κάνει θετική εντύπωση στα μάτια των πελατών.

3. Ο πελάτης βλέποντας τελευταίας τεχνολογίας υλικά και εξοπλισμό αντιλαμβάνεται ότι ο οπτικός δεν επαναπαύεται σε όσα έχει μάθει αλλά επαγρυπνεί, βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων και των νέων τάσεων και καταρτίζεται συνεχώς. Η εγκατάσταση σύγχρονου τεχνολογικού – επιστημονικού εξοπλισμού υψηλής ακρίβειας εμπνέει το αίσθημα της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα.

4. Τα οπτικά είδη χαρίζουν στυλ. Οι άνθρωποι τα επιλέγουν σύμφωνα με το γούστα και τις ανάγκες τους. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν να πωλούνται σε ένα πεπαλαιωμένο κατάστημα? Ένα ανακαινισμένο οπτικό κατάστημα αντανακλά την καλαισθησία του στα προϊόντα που πουλάει. Ο ανανεωμένος χώρος υψηλών προδιαγραφών συνδυάζεται αρμονικά με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα και το μοναδικό στυλ που τους έχουν δώσει καταξιωμένοι διεθνείς οίκοι.

5. Μετά την ανακαίνιση, το οπτικό κατάστημα αποκτά μια ολοκληρωμένη ταυτότητα και νέο ύφος. Η σύγχρονή του εικόνα μεταδίδει στον πελάτη το μήνυμα ότι ο οπτικός νοιάζεται για τον χώρο του, άρα θα νοιαστεί και για αυτόν. Η δημιουργία και ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας της επιχείρησης.

6. Τα προϊόντα που πουλάει ένα οπτικό κατάστημα μπορεί να δοκιμαστούν από πάρα πολλούς ανθρώπους μέχρι να επιλεγούν από κάποιον ως τα κατάλληλα για αυτόν. Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη ο χώρος να δημιουργεί την αίσθηση ότι κάθε πελάτης είναι ο πρώτος που δοκιμάζει το προϊόν. Αυτό επιτυγχάνεται με την καθαρότητα του χώρου και της ατμόσφαιρας και με την προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια. Τα νέα έπιπλα και ο σύγχρονος εξοπλισμός αποπνέουν το αίσθημα των άριστων συνθηκών υγιεινής.
7. Με τον κατάλληλο φωτισμό αναδεικνύονται τα προϊόντα, δείχνουν την ποιότητα και την αξία τους, ενώ στην αντίθετη περίπτωση υποβιβάζονται. Πολλές φορές έπεται της διακόσμησης, αντιμετωπίζεται πρόχειρα και περιορίζεται στην επιλογή όμορφων ή επώνυμων φωτιστικών. Το αποτέλεσμα είναι ένα κακοφωτισμένο κατάστημα και σημεία που δεν εξυπηρετούν τις εκάστοτε δραστηριότητες αλλά ούτε και αναδεικνύουν τα προϊόντα.

Είναι γνωστό ότι το πέρασμα του χρόνου προκαλεί κόπωση των μυών και λόγω σκληρύνσεως του κρυσταλλώδους φακού, το µάτι χάνει μέρος από την αποτελεσματικότητά του. Έτσι σε μεγάλης ηλικίας άτομα, ο φτωχός φωτισμός γίνεται αιτία απογοήτευσης και απαισιοδοξίας. Κοπώσεις και πονοκέφαλοι μπορούν πολλές φορές να αποδοθούν στον ανεπαρκή φωτισμό. Εφόσον λοιπόν ένα οπτικό κατάστημα είναι ανοιχτό για όλες τις ηλικίες, δεν θα ήταν επιτρεπτό να το αποφεύγουν οι ηλικιωμένοι λόγω έλλειψης επαρκούς φωτισμού.

8. Η ευαίσθητη παιδική ηλικία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος και την προτροπή να αγοράσουν κάποιον σκελετό. Η δημιουργία μιας μοναδικής γωνιάς στα μέτρα και τα σταθμά των παιδιών θα διευκόλυνε τους γονείς να εξυπηρετηθούν γρηγορότερα και αμεσότερα. Επίσης ο οπτικός αποκτά την ευκαιρία να αντιμετωπίσει με γνώση και ευαισθησία κάθε περίπτωση που αφορά την όρασή και την αποκατάστασή της με οπτικά μέσα.
Έπειτα από μια ολοκληρωμένη ανακαίνιση δημιουργείται ένα ακόμη εντυπωσιακό και λειτουργικό κατάστημα οπτικών. Κάθε χώρος που ανακαινίζεται και κατασκευάζεται εξ' ολοκλήρου αποπνέει ένα ιδιαίτερο ύφος και μια ξεχωριστή ταυτότητα που μένει ανεξίτηλη στην μνήμη των πελατών και κινεί το ενδιαφέρον των περαστικών. Η τεχνογνωσία, η εμπειρία αλλά και η καλαισθησία των καταρτισμένων ανθρώπων της Innovo Constructions στην μελέτη, ανακαίνιση και κατασκευή οπτικών καταστημάτων αλλά και η εξειδίκευσή τους στην επίπλωση και τον εξοπλισμό, είναι «η συνταγή» που επιφέρει το άρτιο αποτέλεσμα.
Innovo Constructions
Τα γραφεία μας βρίσκονται στον Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα. Στην διεύθυνση Γράμμου 67.
Μπορείτε να μας καλέσετε στο 2109717925 ή να μας στείλετε fax στο 2109717926.
Το γραφείο μας λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00


http://www.innovo.gr/ 

http://innovopharmacy.gr

8 λόγοι για ανακαίνιση